ANUNŢ CONCURS OCUPARE POSTURI VACANTE
Casa de Cultură a Studenților Brașov, județul Brașov organizează concurs pentru ocuparea funcției vacante în conformitate cu H.G.1336/2022,respactând prevederile O.U.G. NR.156 /2024
DENUMIREA POSTULUI:Inspector specialitate S I
NUMARUL POSTURILOR:1post vacant
NIVELUL POSTULUI:funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ:Compartimentului Achiziții publice-investiții-patrimoniu-
Administrativ-secretariat
DURATA TIMPULUI DE LUCRU:8ore pe zi;40 ore pe saptămână
PERIOADA:nedeterminată
I. Condiții de participare la concurs:
1.Condiții generale pentru ocuparea postului
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română şi cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European şi domiciliul în România ;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate deplină de exercițiu:
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1 alin (2) din Legea nr. 118/2019 privind registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute art. 35 alin (1) lit h).
2. Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de inspector specialitate SI din cadrul Compartimentul Achiziții publice- investiții-patrimoniu-administrativ-secretariat, sunt:
nivelul studiilor: studii superioare, absolvite cu diplomă de licenta;
- vechimea în muncă necesare ocupării postului: minimum 6 ani şi 6 luni;
- experiență în implementarea și derularea proiectelor din finanțări nerambursabile
- capacitatea de organizare a timpului
- cunoștințe operare PC
3. Dosarul de concurs:
Dosarele pentru înscriere în vederea participării la trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente
- formular de înscriere la concurs (conform modelului prevăzut la anexa nr.2)
- copia actului de identitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nme, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă îndeplinirea condiţiilor minimale de participare;
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz extrasul de pe cazierul judiciar. Documentul poate fi înlocuit de o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate, valabil până cel târziu la data finalizării concursului;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la la art.1 alin (2) din Legea nr. 118/2019 privind registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute art. 35 alin (1) lit h)
- curriculum vitae (model comun european);
Copiile documentelor menționate se prezintă însoțite de documentele originale, în vederea verificării conformității acestea.
II. Tematică, bibliografie de concurs:
1.Tematica:
- Execută lucrări de secretariat,privind corespondenta,evidenta deciziilor emise de director,
- Multiplică si repartizează documentele,
- Transmite in termen legal,raspunsuri catre petenti si raspunde de confidentialitatea datelor
- Respectarea cadrului legislativ național
- Normele de cheltuieli pentru realizarea programelor în domeniu activității de tineret
- Implicarea în echipa de organizare a evenimentelor culturala artistice pentru asigurarea documentelor necesare realizării acestora cu respectarea legilației și a metodologiei de specialitate în vigoare
- Implicarea în strategia de comunicare din rețelele de socializare
- Organizarea din punct de vedere logistic,cursurile, conferintele/workshopurile/seminariile desfasurate in cadrul calendarului de actiuni al institutiei
2. Bibliografia:
- H.G. 801/2004 privind funcționarea Autorității Naționale pentru Sport şi Tineret, a caselor de cultură studenţeşti cu modificarile si completarile ulterioare
- OUG 153/23.12.2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale
- OMFTES 20569/29.06.2022 Metodologia pentru organizarea acțiunilor Caselor de Cultură ale Studenților si ale Complexului Cultural Studențesc Tei.
- HG 259/2006 privind aprobarea normelor de cheltuieli pentru realizarea programelor Autorități Naționale pentru Tienret în domeniu activității de tineret, modificată prin Hotătârea nr. 651/ 2009
- OUG 57/2019 privind codul administrativ
- Ordinul nr. 1792/2002 al ministrului finantelor publice, pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamen-telor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea 350/2006 Legea tinerilor,cu modificările și completările ulterioare
- Metodologia de derulare și implementare a proiectelor studențești proprii și / sau în parteneriat de către Casele de Cultură ale Studenților și Complexul Cultural Sportiv Tei
III. Calendarul de desfăşurare a concursului de ocupare a postului vacant de inspector specialitate S I , studii superioare, perioadă nedeterminată, din cadrul Casei de Cultură a Studenţilor Braşov – compartimentului – Achiziții publice – investiții-patrimoniu – administrativ -secretariat.
Data publicării anunțului pe site-ul posturi.gov.ro este 27.06.2025
| Nr.crt. | Etepă concurs | Data | Ora |
1 | Depunerea dosarelor | 10.07.2025 | 14:00 |
| Selecţia dosarelor | 14.07.2025 | 10:00 | |
| Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor | 14.07.2025 | 15:00 | |
| Depunerea contestaţiilor | 15.07.2025 | 09:00 – 14:00 | |
| Afişarea rezultatelor contestaţiilor | 15.07.2025 | 16:00 | |
2 | Proba scrisă | 17.07.2025 | 10:00 -13:00 |
| Afişarea rezultatelor de la proba scrisă | 17.07.2025 | 15:00 | |
| Depunerea contestaţiilor | 18.07.2025 | 09:00 – 14:00 | |
| Afişarea rezultatelor contestaţiilor | 18.07.2025 | 16:00 | |
3 | Proba interviu | 21.07.2025 | 10:00 |
| Afişarea rezultatelor de la interviu | 21.07.2025 | 15:00 | |
| Depunerea contestaţiilor | 22.07.2025 | 09:00 – 14:00 | |
| Afişarea rezultatelor contestaţiilor | 22.07.2025 | 16:00 | |
| 4 | Afişarea rezultatelor finale | 23.07.2025 | 12:00 |
Dosarele pentru înscriere în vederea participării la concurs vor putea fi depuse până în data de 14 iulie ora 14,00 la sediul din Brasov, str. Memorandului, nr.39.
Informatii suplimentare privind bibliografia se obtin la sediul Casei de Cultură a Studenţilor Braşov, situat in Brasov, Str.Memorandului nr.39, telefon 0268/546975.
DIRECTOR,
ACHIM GHEORGHE SILVIU